Wednesday, July 19, 2006

Olf : Flying Monster!



Actually this one is just work in progress. I'm having some problems finding the right colours for this hot rod riding helldriver and the incredible background isn't finished yet. So I just tinted it in sepia. But if I don't tell you, you won't notice it anyway ... Maybe I'll post the final version another time.

In the meantime enjoy the not so colourful Magnifcient Monster in his Flying Machine.

Cheers,

Olfie



UPDATE: To my utmost suprise Florian Satzinger did a an exquisite cover version of the "Flying Monster Theme". Go and check it out here.

6 comments:

Michael Mantel said...

Schön: Verkehrserziehung für Außerirdische. Immer nur mit Helm fliegen, bitteschön!

Florian Satzinger said...

Hilarious! I'll do his bro' in my lunchhour. Just wait!

Florian Satzinger said...

Well, here you are: Bro'Mon

Thies said...

Was für ein Gespann!!!! Olf und Remix-Florian rocken den Himmel!!!!!!
Aber passt auf, die momentane Hitze brutzelt auch so ein stahlhartes Monsterhirn zu Butter.
Zwei Burner!!!!! Und auf der Suche nach den Überfliegern nicht so dolle in die Sonne gucken...

Oliver Kurth said...

Jau, sehr cool! Da hab ich nicht schlecht gestaunt, als ich die Kommentare gelesen habe und die Coverversion gesehen habe. Sehr schnell geschossen Cowboy! Respekt!

Habt ihr nicht besseres zu tun ;)

Florian Satzinger said...

... ich bin 'ne alte Zeichenmaschine. Ich brauche das Vielzeichenballern. Der kleine Zeichenausflug war übrigens ideal, um mich danach wieder mit neuem Mut ins Tagesgeschäft stürzen zu können.