Friday, November 03, 2006

Marie: alte Mädchen



10.50h: guckt mal, was ich wieder gefunden habe! ganz alte Zeichnungen, die ich mal in mein Skizzenbuch in England gemacht habe... hatte die schon vergessen. hatte damals viel Spaß mit den Mädels...! es gibt auch wild colorierte Versionen davon... wo hab ich die nur..
11.37h: da sindse! hat mir jetzt keine Ruhe gelassen. da werd ich richtich nostalgisch...!

[trans.]I recovered a bunch of sketches I made yeeeeears ago in England. so funny to meet all these long-arm-girls again... and the rough-colored versions seem to be the initial of my illustrating ambitions today... *sigh

3 comments:

dieta said...

...ich grabe von Zeit zu Zeit auch schon mal...Deine Funde finde ich gut!

gruß der dieta

Todd Harris said...

marie, this is a great post. wish I spoke german so I could communicate with you guys better. great job!

marie said...

hi Todd, see: I´ve tried to explain it in english for you. unfortunately I don´t draw that much today... best, Marie