Tuesday, June 26, 2007

Olf : Israel Hands!





The weather is miserable and I've got a cold.

So I feel just as cheerful as this gentleman of fortune.

Cheers,

Olfie

4 comments:

Lars said...

Ist das ein Hoffnungsschimmer, der sich da golden auf seinen grimmigen Zügen widerspiegelt, oder das Mündungsfeuer einer feindlichen Fregatte, die durch den dicken Nebel hindurch versucht, sein Schiff in Stücke zu schießen?
Nettes Bildchen!

McT421 said...

Hoffentlich der Schein von 'nem warmen Kaminfeuer, die sollen doch gut gegen Erkältung sein? In Kombination mit 'ner Tasse Kakao zumindest, und die hat der Mann da ja scheinbar nicht...

Olf not cheerful? That's strangely hard to imagine. At least the weather is supposed to get better again soon, so there's hope?

I still can't stop loving Olf Art Style! So incredibly recognizable. |^^|

Oliver Kurth said...

Thanks a lot for your heartwarming words, Ma'am! I'm deeply flattered ;)

A hot chocolate, you say? Well, that might be a good idea.

Thies said...

Wahrscheinlich sieht der Gute gerade wie sein Auto brennt (deshalb auch die vielen Rauchschwaden)...

Bestens!